Зареєстрована громадська організація для повідомлення про зміни до статуту подає (надсилає) такі документи:
1) заяву довільної форми;
2) заповнену реєстраційну картку про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
3) примірник оригіналу (нотаріально засвідчену копію) рішення вищого органу управління громадської організації про внесення змін до статуту, прийнятого в порядку, визначеному статутом громадської організації, та оформленого з дотриманням частини другої статті 9 Закону;
4) засвідчений печаткою громадської організації примірник оригіналу або нотаріально засвідчену копію протоколу засідання керівного органу громадської організації, на якому відповідно до статуту було скликано засідання вищого органу управління;
5) два примірники статуту з внесеними змінами;
6) примірник оригіналу (дублікат) статуту та свідоцтво (дублікат свідоцтва) про реєстрацію.
Документи, зазначені в пунктах 1 і 2, підписує керівник громадської організації.
Громадське об'єднання, утворене без статусу юридичної особи, у повідомленні про зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об'єднання, вказує відомості про особу в обсязі, визначеному у пункті 3 частини третьої статті 12 Закону.
Вимога подання інших документів про зміни у складі керівних органів, зміни особи (осіб), уповноваженої представляти громадську організацію, зміни місцезнаходження та зміни до статуту не допускається.
|