Червоноградське міське управління юстиції

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу



Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною...

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник Червоноградського

міського    управління   юстиції

___________ П.Р. Деміховський

Наказ № 46  від 16.10.2014 року

( у редакції наказу Червоноградського

міського управління юстиції

№ 31 від 02.09.2015 року)

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 

Послуга: внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно у зв’язку із зміною відомостей про нерухоме майно, право власності та суб'єкта цього права, інші речові права та суб'єкта цих прав, обтяження прав на нерухоме майно та суб'єкта цих прав, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, які не пов'язані з проведенням державної реєстрації прав.

1.

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно реєстраційної служби Червоноградського міського управління юстиції Львівської області

 

Центр надання адміністративних послуг Червоноградської міської ради Львівської області

2.

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг, їх телефони, електронні адреси

80100, Львівська обл., м. Червоноград, вул. Бандери, 11,

тел. (03249) 3-84-33, (03249) 3-13-86

info@chg.lv.drsu.gov.ua

chervonogradjst.at.ua

 

80100, Львівська обл., м. Червоноград, пр. Шевченка, 27

тел. (03249) 2-74-69                                    cnap80100@ukr.net
dochmr@ukr.net

www.chervonograd-city.gov.ua

3.

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги та центру надання адміністративних послуг

Режим роботи:

Понеділок - четвер – з 09.00 до 18.00

п’ятниця – з 09.00 до 16.45

обід – з 13.00 до 13.45

 

Понедiлок, cереда: з 8.00 до 17.15
Вівторок, четвер: з 9.00 до 20.00
П'ятниця: з 8.00 до 16.00
Субота: з 9.00 до 16.00 
Без обідньої перерви

4.

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Форма затверджена наказом Міністерства юстиції України від 17.04.2012 № 595/5 «Про впорядкування відносин, пов’язаних із державною реєстрацією речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень»;

Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється), копія надається.

У разі подання заяви уповноваженою особою така особа, крім документа, що посвідчує її особу, пред’являє оригінал та подає копію документа, що підтверджує її повноваження;

Документ, що є підставою для внесення зміни відомостей;

Документ про внесення плати за знесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

Документ про внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно).

5.

Порядок та спосіб подання документів

Особисто або уповноважена особа шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг або шляхом надсилання до центру надання адміністративних послуг поштою з описом вкладення.

6.

Платність/безоплатність адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається платно.

  1.  

Розмір та порядок внесення плати

51 грн. за внесення змін до запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (26002301813).

120 грн. за надання витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно (у разі отримання витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно) (31311300741019).

  1.  

Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата

Постанова Кабінету Міністрів України від 21.11.2012 № 1204 «Про затвердження розміру та порядку використання плати за внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про надання інформації з  Державного реєстру речових прав на нерухоме майно».

7.

Строк надання адміністративної послуги

Надається у день прийняття заяви про внесення змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

8.

Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

У внесенні змін до запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно може бути відмовлено, якщо:

органом державної реєстрації прав або нотаріусом, до якого звернувся заявник, не проводилась державна реєстрація прав на відповідний об'єкт нерухомого майна;

подані документи не відповідають вимогам, встановленим законом, Порядком прийняття і розгляду заяв про внесення змін до записів, внесення записів про скасування державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень та скасування записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженим наказом від 12.12.2011 № 3502/5, зареєстрованим в Міністерстві юстиції 12.12.2011
за № 1429/20167 та іншими нормативно-правовими актами;

відповідні зміни до записів Державного реєстру прав уже внесені;

із заявою звернулась неналежна особа;

відсутній запис, щодо якого подано заяву;

документи подані не в повному обсязі.

9.

Результат надання адміністративної послуги

Внесення змін до запису до Держаного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (за бажанням заявника).

10.

Спосіб отримання результату надання адміністративної послуги

Шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг або поштою.

11.

Нормативно-правові акти, які регулюють порядок та умови надання адміністративної послуги

Статті 29 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Начальник управління

Павло Робертович Деміховський