Червоноградське міське управління юстиції

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу



Положення про Червоноградське міське управління юстиції

Червоноградське міське управління юстиції є територіальним органом Міністерства юстиції України.

Управління юстиції підпорядковуються Мін'юсту України та безпосередньо Головному управлінню юстиції у Львівській області.
Управління юстиції у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, а також указами Президента України і Постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мін'юсту, наказами Головного управління юстиції у Львівській області та Положенням про Червоноградське міське управління юстиції Львівської області.

Основними завданнями управління юстиції є:
- участь у забезпеченні реалізації державної правової політики;
- сприяння розвитку системи надання правової допомоги з метою реалізації прав і свобод громадян, захисту законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
- забезпечення захисту прав і свобод людини і громадянина у визначеній сфері діяльності;
- організація надання юридичних послуг з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів громадян та юридичних осіб;
- розвиток правової інформатизації; координація правової освіти населення, формування у громадян правової культури;
- відповідно до законодавства ведення Державного реєстру застав рухомого майна, Державного реєстру іпотек та Державного реєстру правочинів, Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Єдиного реєстру громадських формувань;
- легалізація місцевих громадських організацій, місцевих осередків всеукраїнських та міжнародних громадських організацій (крім місцевих громадських організацій та місцевих осередків всеукраїнських і міжнародних громадських організацій, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад), реєстрація (державна реєстрація) місцевих благодійних організацій, інших юридичних осіб та статутів у випадках та в порядку, установлених законодавством;
- організаційне забезпечення та координація роботи відділів державної виконавчої служби, установ нотаріату, органів державної реєстрації актів цивільного стану, інших органів та установ юстиції; реалізація основних завдань, визначених Мін'юстом, Головним управлінням юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головними управліннями юстиції в областях, мм. Києві та Севастополі, стосовно діяльності зазначених органів юстиції, здійснення контролю та заходів щодо поліпшення їх роботи;
- методичне керівництво правовою роботою в місцевих органах виконавчої влади, територіальних (місцевих, регіональних) органах центральних органів виконавчої влади, урядових органів у системі міністерств, державних господарських об'єднаннях, на підприємствах, в установах, організаціях, надання їм методичної допомоги у приведенні нормативних актів у відповідність до чинного законодавства;
- здійснення моніторингу за виконанням актів Мін'юсту стосовно нормативно-методичного забезпечення діяльності бюро технічної інвентаризації щодо проведення реєстрації прав власності на нерухоме майно;
- організація роботи з кадрами апарату управління юстиції, установ юстиції, підвищення кваліфікації їхніх працівників.

Управління юстиції відповідно до покладених на нього завдань:
1) бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики;
2) бере участь у розвитку системи правової інформатизації;
3) здійснює облік, підтримання в контрольному стані та зберігання актів законодавства, облік та зберігання міжнародних договорів України, доводить інформацію про офіційні видання Мін’юсту та про доступ до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів до відома органів виконавчих влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та громадян;
4) сприяє розвитку юридичних послуг з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів громадян та юридичних осіб, здійснює у випадках, передбачених законодавством, державну реєстрацію юридичних осіб, організовує у встановленому порядку в системі органів юстиції надання громадянам і юридичним особам додаткових платних послуг правового та технічного характеру;
5) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо вдосконалення законодавства, проведення в Україні правової реформи та подає їх до Головного управління юстиції у Львівській області;
6) сприяє організації роботи відділу державної виконавчої служби;
7) веде облік законодавства та практики роботи органів державної виконавчої служби;
8) сприяє організації навчання державних виконавців та забезпечує підвищення рівня їх кваліфікації;
9) здійснює контроль за діяльністю атестованих судових експертів, які не є працівниками державних спеціалізованих установ, здійснюють свою діяльність на підставі свідоцтва Мін'юсту та внесені до державного Реєстру атестованих судових експертів;
10) здійснює згідно із законодавством легалізацію місцевих громадських організацій, місцевих осередків всеукраїнських та міжнародних громадських організацій (крім місцевих громадських організацій та місцевих осередків всеукраїнських і міжнародних громадських організацій, легалізація яких віднесена до делегованих повноважень виконавчих органів селищних, міських рад), місцевих та первинних професійних спілок та їх об'єднань, реєстрацію структурних утворень політичних партій, державну реєстрацію місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням асоціацій з урахуванням адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об'єднуються, місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, організацій роботодавців та їх об'єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, статутів територіальних громад сіл, селищ, міст (крім Києва та Севастополя); бере до уваги повідомлення організацій місцевих, обласних, регіональних, республіканських, всеукраїнських професійних спілок; веде відповідні реєстри та книги обліку, виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, а також готує звітність щодо зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань та їх статутів, яку подає до Головного управління юстиції у Львівській області;
11) контролює додержання місцевими громадськими організаціями положень своїх статутів, місцевими осередками зареєстрованих всеукраїнських, міжнародних громадських організацій положень статутів всеукраїнських та міжнародних громадських організацій, контролює додержання структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій, вимог Конституції та законів України, здійснює відповідно до компетенції контроль за діяльністю місцевих благодійних організацій, відділень (філій, представництв) всеукраїнських та міжнародних благодійних організацій;
12) сприяє організації роботи державних нотаріальних контор, які працюють на території району;
13) сприяє організації надання приватними та державними нотаріусами правової допомоги населенню району з питань учинення нотаріальних дій;
14) сприяє організації роботи щодо забезпечення відділами державної реєстрації актів цивільного стану повної, правильної та своєчасної реєстрації актів цивільного стану, розгляду матеріалів про зміну імені та про внесення змін до актових записів цивільного стану; поновлення та анулювання актових записів; визнання недійсності шлюбу;
15) забезпечує подання до відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції у Львівській області матеріалів для вирішення питання щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану;
16) сприяє створенню умов належного обліку, зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також зберігання книг реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та іншої документації, пов'язаної з державною реєстрацією цих актів;
17) забезпечує органи державної реєстрації актів цивільного стану бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, актових записів цивільного стану, а також іншою документацією;
18) вивчає та узагальнює практику застосування чинного законодавства при державній реєстрації актів цивільного стану;
19) перевіряє дотримання вимог чинного законодавства посадовими особами виконавчих органів селищних, міських(крім міст обласного значення) рад, які здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та надає їм методичну допомогу;
20) складає і подає в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану та про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
21) організовує надання працівниками відділу державну реєстрації актів цивільного стану фізичним особам платних послуг;
22) веде облік законодавства та практики роботи органів державної реєстрації актів цивільного стану та забезпечує належне ведення цієї роботи у відділі державної реєстрації актів цивільного стану;
23) забезпечує підвищення рівня кваліфікації працівників, що здійснюють державну реєстрацію актів цивільного стану, та посадових осіб виконавчих органів сільських і селищних, міських(крім міст обласного значення) рад, які реєструють акти цивільного стану;
24) координує діяльність місцевих органів виконавчої влади, державних підприємств, установ, організацій щодо правової освіти населення, формування у громадян правового світогляду; перевіряє стан правової освіти в навчальних закладах, на підприємствах, в установах і організаціях, надає необхідну допомогу, бере участь у семінарах, конференціях, олімпіадах правових знань, конкурсах з цих питань;
25) перевіряє стан правової роботи в місцевих органах виконавчої влади, територіальних (місцевих, регіональних) органах центральних органів виконавчої влади, урядових органів у системі міністерств, державних господарських об'єднаннях, на підприємствах, в установах, організаціях, дає рекомендації щодо її поліпшення та приведення їхніх нормативно-правових актів у відповідність до чинного законодавства, організовує підвищення кваліфікації працівників юридичних служб, поширює сучасні, новітні форми і методи роботи з правового забезпечення господарської діяльності;
26) здійснює через засоби масової інформації інформування населення з питань держави і права, захисту прав і основних свобод людини, чинного законодавства та діяльності органів та установ юстиції;
27) організовує та контролює відповідно до своєї компетенції виконання міжнародних договорів України з питань правової допомоги в цивільних, сімейних, кримінальних справах, а також конвенцій і угод з питань, пов'язаних з діяльністю установ юстиції;
28) здійснює добір кадрів управління та установ юстиції, формує резерв кадрів на відповідні посади, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення професійного рівня кадрів управління та установ юстиції, веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;
29) за дорученням Головного управління юстиції у Львівській області укладає договори, вивчає, аналізує та узагальнює потреби матеріально-технічного забезпечення управлінь юстиції, інших установ юстиції; забезпечує збереження матеріальних цінностей;
30) подає Головному управлінню юстиції у Львівській області узагальнення щодо виконання функціональних повноважень з питань юридично-правової діяльності місцевих органів виконавчої влади та правового забезпечення господарської діяльності;
31) розглядає звернення громадян з питань, що належать до його компетенції, виявляє та усуває причини, що породжують обґрунтовані скарги громадян;
32) забезпечує, у межах своєї компетенції, реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, організовує її зберігання в управлінні юстиції;
33) забезпечує роботу правових громадських приймалень з надання безкоштовної правової допомоги малозабезпеченим верствам населення;
34) забезпечує, у межах своєї компетенції, виконання завдань мобілізаційної готовності держави

Начальник управління

Павло Робертович Деміховський