1. Державна реєстрація новоутвореного та утвореного у результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення центрального органу виконавчої влади як юридичної особи здійснюється в трьохденний строк з дня набрання чинності актом Президента України про призначення керівника центрального органу виконавчої влади.
2. Для проведення державної реєстрації керівник центрального органу виконавчої влади або уповноважена ним особа подає державному реєстратору:
заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації юридичної особи;
засвідчену копію акта Президента України про призначення керівника центрального органу виконавчої влади;
документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи.
3. Документи для проведення державної реєстрації новоутвореного та утвореного у результаті злиття, приєднання, поділу або перетворення центрального органу виконавчої влади як юридичної особи подаються державному реєстратору за місцезнаходженням органу, що прийняв рішення про утворення центрального органу виконавчої влади, а разу визначення місцезнаходження утвореного центрального органу виконавчої влади - за цим місцезнаходженням.
4. Державний реєстратор не пізніше наступного робочого дня вносить запис про проведення державної реєстрації центрального органу виконавчої влади як юридичної особи та повідомляє органи статистики, державної податкової служби, Пенсійного фонду України про внесення такого запису.
Не пізніше наступного робочого дня з дати державної реєстрації юридичної особи державний реєстратор оформляє та видає (надсилає рекомендованим листом) керівнику центрального органу виконавчої влади або уповноваженій ним особі свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи".
|